U traspurente di u mare

Medula ossea hè situatu à u centru di parechje ossa è hè cumpostu di tessuti molli, vini sanguini è capillari.

A funzione primaria di a medula ossea hè di pruduce e cellule sanguine chì aiutanu à mantene un sistema vascolare è linfaticu sanu, producendu più di 200 miliardi di cellule ogni ghjornu. A medula ossea produce globuli rossi è bianchi.

A produzzione è a rigenerazione costanti di queste cellule hè essenziale per aiutà u corpu à luttà contr'à e malatie è l'infezioni, è ancu mantene u sistema respiratoriu chì travaglia.

Ci hè una quantità di condizioni mediche chì ponu impedisce e cellule chì producenu midollo osseu in modu efficiente cume leucemie è cancri, tuberculosi è anemia falciforme. Se ùn sò micca trattate, e malatie chì affettanu a midula ossea ponu esse fatali. Una volta identificata, u primu passu in u trattamentu di una malattia di midollo osseu hè l'estrazione chirurgica di u midollo osseu affettatu. Questu hè analizatu per furnisce un diagnosticu è per valutà quale opzione di trattamentu hè più adatta. Se e cellule cancerose sò scoperte, u corsu d'azzione u più prubabile implicerà chimioterapia o radioterapia, cù u scopu di distrughje e cellule cancerose è impedisce chì si sparghinu ulteriormente. In u prucessu un numeru di globuli rossi è bianchi serà ancu dannighjatu. U modu più efficace di trattà una malattia di u midollo hè un trapianto di midollo osseu, chì implica a sostituzione di u midollo dannatu è di e cellule cù quelli novi è sani. Un trapianto di midollo osseu generalmente implica cellule staminali, chì sò cellule di sviluppu precoce chì ponu produrre globuli rossi è bianchi.

E cellule staminali sò iniettate da u midollo di u donatore, chì pò vene da un donatore esternu o da altrò in u corpu di u paziente. E cellule staminali da un donatore esternu devenu esse un match assai strettu à quellu di u paziente, è sò generalmente presi da a zona di u pelvis. E cellule staminali di u donatore sò tradutte in l'ossu di u paziente attraversu una vena aduprendu una infusione à goccia, una procedura chì ùn richiede micca anestesia è hè minimamente invasiva. U materiale di u donatore viaghja à a midula ossea in u corsu di parechje ore. Ci vularanu circa 2 à 4 settimane prima chì e cellule staminali impiantate cumincianu à pruduce novi globuli rossi è bianchi, è cun un risicu elevatu d'infezzione durante questu tempu u paziente duverà stà in isolamentu.

Induve possu truvà trapianti di midollo osseu in u mondu? 

Un trapianto di midollo osseu hè una prucedura cumplessa chì richiede l'esperienza di specialisti sperimentati, è pò dunque esse costosa. Parechje persone scelenu di circà à u strangeru per u so trattamentu, sia per risparmià soldi sia per truvà assistenza specializata. Trasplante di Medula Ossee in Germania Trasplante di Medula Ossee in India Trasplante di Medula Ossee in Turchia Per saperne di più infurmazioni, leghjite a nostra Guida di Costu di Trasplante di Medula Osse.,

Costu di u Trasplante di Medula Osse in u mondu

# paese Cursu Average Costu di partenza Costu u più altu
1 India $30000 $28000 $32000

Chì tocca u costu finale di u trapianto di midollo osseu?

Ci sò parechji fattori chì ponu influenzà i costi

  • Tipi di Chirurgia eseguita
  • Esperienza di u chirurgu
  • Scelta di l'ospedale è di a Tecnulugia
  • Costu di riabilitazione dopu a chirurgia
  • A Copertura Assicurativa pò influenzà e spese di tasca di una persona

Uttenite Cunsultazione Gratuita

Ospedali per u Trasplante di Medula Osse

Clicca qui

À propositu di u Trasplante di Medula Osse

A trapianto di e midollo osseu hè realizatu per rimpiazzà a midula ossea dannighjata o distrutta. A midula ossea pò smette di funziunà per via di malatie cum'è anemia aplastica o anemia falciforme, o da esse distrutta da chimioterapia o radioterapia aduprata per trattà u cancheru o altre malatie. A medula ossea hè u tessutu spugnoso situatu in l'osse in u corpu. Hè cumpostu di cellule staminali. Quessi cipolle stem pruduce altre cellule sanguine, cume i globuli bianchi per luttà contr'à l'infezioni è i globuli rossi è e piastrine, chì aiutanu u sangue à coagulassi è à fà circulà l'ossigenu in tuttu u corpu. Ci hè 3 sfarenti tippi di trapianti di midollo osseu chì sò autologhi, allogenichi è sìngeniichi. U trasplante autologu di midollo osseu raccoglie i medichi ossei di i pazienti prima di riceve chimioterapia o radioterapia, è u conserva in un congelatore finu à chì u trattamentu sia cumpletu.

A medula ossea sana hè trasplantata torna à u paziente dopu avè finitu cù u trattamentu è sò in remissione. I trapianti allogenici implicanu piglià a midula ossea da un donatore, chì hè comunemente un membru di a famiglia, è trasplantallu à u paziente. I trapianti Syngeneic implicanu piglià midollo osseu da u gemellu identicu di u paziente o da un cordone ombelicale è trasplantallu à u paziente.

Raccomandatu per Leucemia Anemia aplastica Limfoma Pazienti chì anu avutu una chimioterapia chì hà distruttu a midula ossea Anemia falciforme Malatie autoimmune cum'è MS Requisiti di tempu Durata media di u sughjornu à l'esternu 4 - 8 settimane. A durata di u sughjornu in ospedale necessaria varieghja cù ogni tippu di trapianto effettuatu è cù ogni paziente. Numaru di viaghji à l'esternu necessariu 1. A medula ossea hè generalmente colta da u sternu o da l'anca cù una agulla per estratelu. Requisiti di tempu Durata media di u sughjornu à l'esternu 4 - 8 settimane. A durata di u sughjornu in ospedale necessaria varieghja cù ogni tippu di trapianto effettuatu è cù ogni paziente. Numaru di viaghji à l'esternu necessariu 1. Tempi richiesti Durata media di u sughjornu à l'esternu 4 - 8 settimane. A durata di u sughjornu in ospedale necessaria varieghja cù ogni tippu di trapianto effettuatu è cù ogni paziente. Numaru di viaghji à l'esternu necessariu 1. A medula ossea hè generalmente colta da u sternu o da l'anca cù una agulla per estrallu.,

Prima di a Procedura / Trattamentu

Prima di riceve un trapianto di e midollo osseu, i pazienti saranu sottumessi à una valutazione larga per assicurà chì sia a megliu opzione per elli. Una serie di testi saranu fatti per assicurà chì u paziente sia abbastanza sanu per riceve u trapianto è di solitu duveranu ghjunghje in clinica o in ospedale circa 10 ghjorni prima di u trapianto, per avè una linea centrale inserita in u so pettu, in preparazione per u trasplante. Per u donatore, devenu ancu esse sottumessi à una seria di testi è valutazioni per assicurà chì sò a partita curretta per u destinatariu.

U donatore hè generalmente datu medicazione prima di donà a medula ossea cum'è un mezu per aumentà a produzzione di midollo osseu. A medula ossea hè tandu colta da u donatore, di solitu da l'anca o da u sternu cù una agulla. In alternativa, a medula ossea pò esse raccolta da e cellule staminali di u sangue perifericu, chì implica l'estrazione di sangue è u filtramentu per mezu di una macchina chì ritira e cellule staminali, è restituisce u restu di sangue à u donatore.

Spessu volte, a midula ossea hè stata pigliata da u paziente prima di u trattamentu è poi vultata ind'è elli, piuttostu chè aduprà un donatore. I Pacienti cun cundizioni cumplessi ponu prufittà di circà una seconda opinione prima di inizià un pianu di trattamentu. Una seconda opinione significa chì un altru duttore, di solitu un espertu cù assai sperienza, rivederà a storia medica di u paziente, i sintomi, i scans, i risultati di e prove, è altre informazioni impurtanti, per furnisce un diagnosticu è un pianu di trattamentu. 

Cumu hà fattu?

A chimioterapia o a radioterapia hè spessu usata cum'è parte di u prucessu per trattà u cancheru o a malattia in u bone marrow è per fà spaziu per u trasplante di medula ossea distruggendu u midollo osseu dannighjatu. Una volta chì sta fase hè compia, a midula ossea hè poi trapiantata à u paziente in u sangue, attraversu a linea centrale in u so pettu.

E nuove cellule staminali viageranu via u sangue finu à a midula ossea è cumincianu à pruduce cellule nuove è sane. Anestesia Anestesia generale Medula ossea hè colta da u paziente o da u donatore è aduprata per rimpiazzà a midula ossea malsana.,

Recovery

I pazienti averanu bisognu di passà qualchì settimana à l'uspidale dopu à a procedura, per recuperassi. U conte di sangue regulare serà presu in i ghjorni passati dopu u trasplante è e trasfusioni di sangue ponu esse necessarie.

In u casu induve un trasplante allugenicu hè statu fattu, u paziente hè abitualmente datu medicazione da piglià per precauzione per prevene a malattia innestata contra l'ospite, per chì e nuove cellule ponu cumincià à attaccà u tessutu di u paziente. A recuperazione da u trasplante pò piglià mesi dopu chì u paziente abbandona l'uspidale è duveranu assiste à cuntrolli regulari.,

Top 10 Ospedali per u Trasplante di Medula Osse

Eccu i migliori 10 ospedali per u Trasplante di Medula Osse in u mondu:

# Hospital paese Certu Prezzo
1 BLK-MAX Super Special Hospital India New Delhi - -    
2 Chiangmai Ram Hospital Tailanda Chiang Mai - -    
3 Medipol Mega Ospedale Universitariu Turchia Istanbul - -    
4 Ospedale Sirio Libanes Brasile Sao Paulo - -    
5 Ospedale Dar Al Fouad Egittu Cairo - -    
6 Clinica Dobro Uccrainia Kiev - -    
7 HELIOS Hospital di Hildesheim Alemagna Hildesheim - -    
8 Parcu Hirslanden Klinik Im Svizzera Zurigo - -    
9 Hospital Fortis Malar, Chennai India Chennai - -    
10 Indraprastha Apollo Hospital Delhi India New Delhi - -    

Migliori duttori per u Trasplante di Medula Osse

Eccu i migliori duttori per u Trasplante di Medula Osse in u mondu:

# DUTTORE SPECIALITÀ HOSPITALE
1 U duttore Indranil Ghosh Oncologu Medico Apollo Gleneagles Hospita ...
2 Prufessore A. Bekir Ozturk Oncologu Medico Hisar Intercontinental Ho ...
3 Dr.Rakesh Chopra Oncologu Medico Fortis Flt. Teniente Rajan Dha ...
4 Duttore Sarita Rani Jaiswal Oncologu Haemato Dharamshila Narayana Supe ...
5 U duttore Suparno Chakrabarti Oncologu Haemato Dharamshila Narayana Supe ...
6 Dr.Rahul Bhargava Oncologu Haemato Fortis Memorial Research ...
7 Duttore Vikas Dua Oncologu Medico Fortis Memorial Research ...
8 Dr.Dharma Choudhary Oncologu chirurgicu BLK-MAX Super Specialità H ...
9 Duttore Nandini. C. Hazarika Oncologu Pediatricu Fortis Memorial Research ...

Dumande dumandatu Spissu

Un trapianto di midollo osseu pò esse necessariu se:

  1. A vostra midula ossea hè difettosa, cuntene cellule cancerose o altri tippi anormali di cellule sanguine (esempiu - cellule falci)
  2. A vostra midula ossea ùn hè micca abbastanza forte per sopravvive à l'effetti di a chimioterapia à dosi elevate. Per esempiu, i pazienti cun tumori spessu richiedenu alte dosi di chimioterapia per uccidere e so cellule tumorali. Questa chimioterapia pò ancu esse abbastanza forte per distrugge u sangue è e cellule di a medula. In questu casu, u trapianto di midollo osseu hè datu cum'è salvamentu, per permettà à a crescita di novi midolli ossi è di cellule sanguine.

Per esse sottumessu à un trapianto, duvemu ottene cellule staminali da un donatore. U prucessu di raccolta di queste cellule hè chjamatu raccolta. Ci hè dui modi basi per raccogliere o raccogliere cellule staminali:
• Raccolta di midolli ossi: e cellule staminali sò raccolte direttamente da l'ossu di l'anca di un donatore.
• Raccolta di cellule staminali di sangue: E cellule staminali sò raccolte direttamente da u sangue (vene) di un donatore.

A squadra di trapianti include i seguenti prufessiunali:
• Medici
• Coordinatori Infermieri Pre-Trasplantati
• Infermieri Inpatient
• Infermieri Clinica BMT
• Infermiera Praticanti è Assistenti Medici
• Dietitiani
• Farmacisti Clinichi
• Tecnulugia di a Banca di Sangue
• Terapeuti fisichi / occupaziunali

Ci sò i passi da:
• Cunsulta iniziale
• Valutazione di u Statu di e Malatie
• Valutazione di a Funzione di l'Organu
• Cunsultazioni
• Pianu Caregiver
• Procedimentu di Mobilizazione è Cugliera di e cellule staminali
• Ammette per u trasplante

Ci sò i passi da:
• Cunsulta iniziale
• Cerca Donatore
• Valutazione di u Statu di e Malatie
• Valutazione di a Funzione di l'Organu
• Cunsultazioni
• Pianu Caregiver
• Cateteru IV piazzatu
• Prove Finali
• Ammette per u Trasplante

U paziente deve curà:

  • Nutrizione- U dieteticu di u trasplante vi aiuterà à soddisfà i vostri bisogni nutritivi offrendu supplementi nutrizionali o suggerendu alimenti nutritivi chì pudete tollerà
  • Cura di a Bocca- Una bona igiene orale serà impurtante per voi prima, durante è dopu u vostru trapianto. E ferite di a bocca è e infezioni ponu esse dolorose è minacciose per a vita. Questa hè una zona induve pudete fà a differenza.
  • Igiene- Hè necessariu per voi di fà una doccia ogni ghjornu. A vostra infermiera vi darà un sapone antimicrobiale speciale da aduprà chì ucciderà i batteri nantu à a vostra pelle. Ricurdate sempre di lavà e mani prima è dopu aduprà u bagnu, toccu ferite nantu à u vostru corpu, è eseguite cura di a bocca.

A dimissione hè dispunibule per i pazienti se soddisfanu: 
• Segni vitali stabili è senza febbre per 24 ore
• E infezioni è a malatia di l'innesti contra l'ospite (GVHD) devenu esse assenti, stabili o sott'à cuntrollu
• Ùn necessite micca trasfusioni ogni ghjornu (in particulare trasfusioni di piastrine)
• Capace di tollerà medicazione orale, cibu è fluidi
• Abbastanza attivu per funziunà fora di l'uspidale
• Nausea, vomitu, diarrea sottu cuntrollu

• Infezioni: Durante è dopu à u vostru trasplante, sarete in periculu di sviluppà parechji tippi di infezioni. Immediatamente dopu u vostru trasplante site in risicu per infezioni batteriche è fungiche, è ancu per a riattivazione di certi virus chì residenu in u vostru corpu (per esempiu, a varicella o u virus herpes simplex). Durante i primi mesi dopu u trasplante continuerete à esse suscettibile à infezioni, in particulare infezioni virali.
• Malatia Veno-Occlusiva (VOD): Questa hè una complicazione chì tipicamente affetta u fegatu. Hè causatu da e alte dosi di chimioterapia chì ponu esse aduprate durante u trapianto. Quandu VOD si verifica, diventa assai difficiule per u fegatu è dopu i pulmoni è i reni di funziunà nurmale. I segni è i sintomi di VOD ponu include itterizia (pelle è ochji gialli), una pancia gonfia è tenera (in particulare induve si trova u fegatu), è l'aumento di pesu. U trattamentu per VOD pò cumprende vari medicazione, trasfusioni di sangue, un monitoru attentu di a vostra funzione di fegatu è di rene, è analisi di sangue.
• Cumplicazioni Pulmonari è Cori: E Pneumonie sò cumune dopu u trasplante. Circa u 30-40% di i pazienti sottuposti à un trapiantu allugenicu è circa u 25% di i pazienti sottuposti à un trapianto autologu svilupparanu pneumonia à un certu puntu durante u so corsu di trapianto. A pneumonia pò esse severa, ancu minaccia a vita in certi casi. Micca tutte e pulmonie sò causate da infezioni.

• Sanguinamentu: Sanguinamentu dopu u trasplante hè cumunu, soprattuttu quandu i vostri livelli di piastrine sò assai bassi. E trasfusioni di piastrine sò date per pruvà à prevene un sanguinamentu severu. U vostru numeru di piastrine è i segni di sanguinamentu seranu monitorati spessu da a vostra squadra medica durante u vostru trapianto. U sangue in l'urina (chjamatu hematuria) hè ancu cumunu dopu à certi tipi di trapianto, è hè spessu dovutu à un virus specificu chì infecta a vostra vescica

• Graft Versus Host Disease: A malatia Graft versus Host (GVHD) hè una complicazione chì si verifica quandu e nuove cellule staminali (l'injerto) reagiscenu contr'à u vostru corpu (l'ospite). Pò andà da una complicazione assai lieve o pò prugressà à una periculosa per a vita.

Parechje di queste precauzioni è restrizioni sò necessarie per prevene infezioni è sangu. A vostra midula ossea hà bisognu di tempu per maturà prima chì sia cunsiderata cumpletamente recuperata. Finu à quellu tempu, ci sò cose chì duvete guardà è aiutà à prevene. Queste restrizzioni diminuiranu cù u tempu, cume a vostra midula ossea è u vostru sistema immunitariu diventanu pienu funziunanti.
• Maschere: Un maschere ùn hè micca necessariu quandu site in casa o fora per una spassighjata ma hè necessariu se visitate in cundizioni inquinate.
• Persone: Evite un cuntattu strettu cù quellu chì hè malatu. Evite e zone affollate, soprattuttu durante a stagione di u freddu è di l'influenza. Stà luntanu da chiunque sia espostu à malatie trasmissibili è / o zitelline.
• Animali è Animali: L'animali domestici ponu stà in casa, eccettu per l'acelli è i rettili. Evite ogni cuntattu cù l'uccelli o i rettili è e so fece; portanu parechje infezioni. Evite cuntattà i rifiuti animali.
• Piante è Fiori: Quessi ponu stà in casa. Evite u giardinaghju, falcà u pratu è altre attività chì suscitanu a terra o a terra. Evite manighjà fiori freschi tagliati in vasi; l'acqua pò purtà una grande quantità di batteri.
• Viaghjà: Avvisate u vostru duttore prima di viaghjà. In generale, si deve evità di nuà in laghi, piscine publiche è stà seduti in vasche calde per via di a pussibilità di esposizione à batteri eccessivi.
• Attività fisica: Hè di primura di mantene u prugramma di attività spiegatu in l'uspidale da u vostru fisioterapeuta. Ci hè un putenziale per sviluppà infezioni in i vostri pulmoni dopu u trasplante, è u restu attivu aiuta à mantene i vostri pulmoni più forti.
• Cunduce: Ùn puderete micca guidà per almenu trè mesi dopu u vostru trasplante. Stu periodu pò esse più cortu per i pazienti chì ricevenu e so propie cellule staminali. A stamina fisica hè generalmente ridutta è pò purtà à una diminuzione di u tempu riflessu necessariu per una guida sicura.
• Ritornu à u travagliu o à a scola: U vostru ritornu à u travagliu o à a scola dipenderà da u tippu di trasplante chì ricevi è cumu si procede a vostra recuperazione. Per i primi 100 ghjorni dopu à u vostru trasplante ùn tornerete micca à u travagliu o à a scola.
• Reimmunizazioni: Postu chì u vostru sistema immunitariu hè cusì intensamente influenzatu da u trasplante, pò ùn più ricurdassi di e so esposizioni precedenti à vaccinazioni zitelline. Dunque, serete rimunizatu cù parechji di i vostri "colpi di zitellu" unu à dui anni dopu u trasplante.
• Dieta: A perdita di gustu è di appetitu accade spessu dopu à u trapianto. Sè avete prublemi cù una dieta adatta in calorie è proteine, parlate cù u nostru dietista.

Va bè di manghjà frutti è ligumi crudi dopu à esse licenziati da l'uspidale. Sti cibi devenu esse puliti accuratamente sottu à l'acqua corrente è contusioni o macchie cattivi devenu esse rimossi. I frutti è ligumi chì ùn ponu micca esse puliti bè ùn devenu micca esse cunsumati crudi.

U pimentu è altre erbe secche ponu esse aghjunte à l'alimenti chì anu da esse cotti o riscaldati à una temperatura di vapore in u microonde. Ùn duvete micca aghjunghje pepe à l'alimenti chì sò digià stati riscaldati o chì seranu manghjati crudi.

Va bè di manghjà cibi caldi, freschi preparati è cumpletamente cucinati. I frutti, ligumi è insalate crude o fritti sò da evità. Evite insalate, smorgasbords è potlucks. Dumandate chì i cibi sianu preparati freschi, è urdinate cibu senza cundimi nè cundimenti (lattuga, pumata, maionese). E carni è i pesci devenu esse cotti bè. Ùn manghjate micca frutti di mare crudi cumpresi ostriche, sushi, sashimi, frutti di mare leggermente cotti à vapore cum'è cozze, vongole è lumache.

Puderete avè persu qualchì massa musculare durante a vostra ospedalizazione. Manghjà abbastanza proteine ​​hè impurtante per ristabilisce a massa magra di u corpu è evità a ritenzione di fluidi. Pruvate à manghjà più di sti cibi: manzo, pollame, pesci, furmagliu, ova, prudutti casgili, butiru d'arachidi è fasgioli. Se ùn avete micca un appetitu per questi alimenti dopu u trasplante, dumandate à u vostru Dietetista Registratu alcune ricette di bevande ricche di proteine

Cumu Mozocare pò aiutà

1

Search

Procedura di Ricerca è Ospedale

2

selezziunà

Sceglite e vostre Opzioni

3

索:

Riservate u vostru prugramma

4

FLY

Site prontu per una vita nova è più sana

À propositu di Mozocare

Mozocare hè una piattaforma d'accessu medica per ospedali è cliniche per aiutà i pazienti à accede à a migliore assistenza medica à prezzi accessibili. Mozocare Insights furnisce News di Salute, Ultime novità di trattamentu, Classamentu di l'ospedale, Informazioni di l'industria sanitaria è spartera di cunniscenze.

L'infurmazioni nantu à sta pagina sò state riviste è appruvate da Mozocare squadra. Sta pagina hè stata aggiornata u 03 May, 2021.

Bisognu di Aiutu?

Enviar Demanda