L'accessu à i medicinali antivirali hè severamente influenzatu da COVID-19

Covidu 19

A pandemia di COVID-19 hà certamente avutu un impattu significativu nantu à a dispunibilità è a distribuzione di medicini antivirali. Eccu alcuni motivi per quessa:

  • A dumanda aumentata: Cù u focu di COVID-19, ci hè stata una dumanda senza precedente di medicini antivirali. Questu hà messu una tensione nantu à a catena di fornitura glubale per i farmaceutici è hà purtatu à una carenza di certe droghe.
  • Disruption in catene di supply: COVID-19 hà causatu disturbi significativi à e catene di furnimentu glubale, chì hà affettatu a produzzione è a distribuzione di medicinali antivirali. Fattori cum'è blocchi, restrizioni di viaghju è chjusi di e fruntiere anu resu difficiule per e cumpagnie farmaceutiche di ottene e materie prime è ingredienti chì anu bisognu per pruduce droghe, è per queste droghe per ghjunghje à i pazienti chì anu bisognu.
  • Diversione di risorse: A pandemia hà sviatu e risorse da a produzzione di altre medicine, cumprese droghe antivirali. Parechje cumpagnie farmaceutiche anu spostatu u so focus à sviluppà trattamenti è vaccini COVID-19, chì hà riduciutu a so capacità di pruduce altre medicine.
  • Accessu à l'assistenza sanitaria: A pandemia hà ancu fattu difficiule per e persone di accede à l'assistenza sanitaria, cumprese i medicini antivirali. I blocchi è e restrizioni à u muvimentu anu resu difficiule per e persone di visità e strutture sanitarie è uttene i medicazione chì anu bisognu.

In generale, a pandemia di COVID-19 hà certamente affettatu a dispunibilità è a distribuzione di i medicini antivirali, è sò necessarii sforzi per affruntà queste sfide è assicurà chì e persone ponu accede à u trattamentu chì anu bisognu.