Visiera per Diagnosticu di Stroke Prehospitalariu

megliu neurologu india

Un colpu si riferisce à a situazione induve a perdita improvvisa di a funzione cerebrale per via di a morte cellulare per via di un flussu sanguinu scarsu o interruttu in u cervellu. I sintomi di colpu includenu debolezza improvvisa, incapacità di spostassi o di sentesi da un latu di u corpu cioè, paralisi, prublemi di capiscitura o di parlà, vertigini, perdita di vista, forte mal di testa è perdita di cuscenza. I colpi sò classificati cum'è: -

  • Sia ischemica, per mancanza di flussu di sangue
  • Emorragichi, chì sò causati da un sanguinamentu incontrollatu in u cervellu causendu circa 40 per centu di e morti da colpu.

U diagnosticu clinicu di colpu pò esse fattu cù a storia di u paziente è l'esame fisicu, testi diagnostichi cum'è glucosiu in sangue, saturazione di ossigenu, tempu di protrombina, è elettrocardiografia, è varie tecniche di neuroimaging cume Tomografia Computata (CT) o Risonanza Magnetica (RM). 

Ma oghje, parechji dispositivi di diagnosticu di colpu novi è avanzati cum'è a visiera di scansione di l'emorragia, sò stati sviluppati per accelerà un diagnosi di colpu, chì hè impurtante perchè l'identificazione precoce è u trattamentu di l'ictus sò critichi per migliorà i risultati clinichi è assicurà chì i pazienti anu datu assistenza medica essenziale. Ci hè una necessità critica, altamente visibile, micca soddisfatta di un triage efficace pre-ospedale di colpu in ambulanze è sale d'urgenza, per distingue trà i diversi tipi di colpu.

Questa Visiera Cerebrotech, sviluppata da Cerebrotech Medical Systems di Pleasanton, California, chì i clinichi o i paramedici ponu pone à i pazienti suspettati d'avè un ictu hà dimustratu 92% di precisione paragunatu à i risultati diagnostichi da l'esame fisicu standard chì eranu solu 40-89% curretti . Diagnostica casi gravi di a malattia è simplifica a so decisione nantu à induve piglià i pazienti prima. I pazienti cun oclusioni di grande nave ponu allora esse diretti à un Centru di Corsa Comprehensive cù capacità endovascolari. U trasferimentu trà ospedali richiede assai tempu. Se pudemu dà l'infurmazioni à u persunale di emergenza in u campu chì si tratta di una occlusione di grande nave, questu aiuterà in triage à quale ospedale duvanu andà.

 

A Visiera Cerebrotech chì hè prevista per esse una innovazione di primura per u 2019, opera mandendu onde radio à bassa energia attraversu u cervellu è rilevendu a so natura dopu ch'elli passanu per i lobi sinistra è destra, fornendu cusì a diagnosi in pochi secondi. A frequenza di l'onde cambia quandu passanu per u fluidu in u cervellu. Un colpu severu pò causà cambiamenti in questu fluidu chì indicanu un colpu o sanguinamentu in u cervellu, risultendu in asimmetria in l'onde rilevate da a visiera. Più hè grande l'asimmetria, più u colpu hè severu. A tecnica hè chjamata spettroscopia volumetrica di impedanza di fase (VIPS).

Ogni prucedura dura circa 30 secondi per paziente induve sò state prese trè letture è poi mediate. U dispositivu VIPS richiede assai poca furmazione per operà paragunatu à quellu necessariu per amparà abilità di esame di emergenza standard è a so simplicità riduce u risicu di errore umanu in e valutazioni. 

In i so prossimi passi, i ricercatori intraprendenu u studiu VITAL 2.0 per determinà se u dispositivu VIPS pò aduprà algoritmi cumplessi di apprendimentu automaticu per "insegnà" à u dispositivu di distingue indipendentemente trà colpu minore è grave, senza l'input di un neurologu.

U dispositivu VIPS hè adupratu per rilevà un colpu severu à l'usu di l'elettrocardiografia (ECG) per rilevà definitivamente l'infartu di miocardiu acutu. Pò esse adupratu largamente da u persunale di emergenza cum'è un defibrillatore hè adupratu per verificà se un paziente hà un infartu.