Vaccinu contra u coronavirus: Vaccinu Oxford

vaccinu contra u coronavirus

U vaccinu Oxford, cunnisciutu ancu u vaccinu Oxford-AstraZeneca, hè un vaccinu COVID-19 sviluppatu da l'Università di Oxford è AstraZeneca. Hè una vacuna di vettore virali chì usa un adenovirus di chimpanzee innocu per furnisce u codice geneticu per a proteina spike di u virus SARS-CoV-2 à e cellule di u corpu. Questa proteina spike allora attiva una risposta immune, preparandu u corpu à luttà contra u virus propiu s'ellu si trova.

 

A vacuna hè stata dimustrata per esse altamente efficace in a prevenzione di COVID-19, cumpresi i casi severi è l'uspitalisazioni. Hè stata autorizata per l'usu d'urgenza in numerosi paesi, cumpresi u Regnu Unitu, l'UE è l'India, è hè aduprata in i sforzi di vaccinazione glubale per cumbatte a pandemia di COVID-19.

 

Cum'è tutti i vaccini, l'Oxford Vaccine pò avè qualchì effetti latu, ma sò generalmente leve è tempuranee, cum'è u dulore à u situ di l'iniezione, a fatigue, u mal di testa è i musculi. Questi effetti latu sò tipicamente di corta durata è risolve da sè stessu in pochi ghjorni.

 

Hè impurtante nutà chì a vaccinazione hè un strumentu essenziale per prevene a diffusione di COVID-19 è prutegge l'individui è e cumunità da a malatia. Sè vo site eligibile per riceve a vacuna, hè cunsigliatu di fà cusì per prutege sè stessu è quelli chì vi circundanu.

.