Trattamentu In India

Table di cuntinutu

U turisimu medicale (chjamatu ancu turismu sanitariu o assistenza sanitaria glubale) si riferisce à a pratica in rapida crescita di viaghjà à traversu e fruntiere internaziunale per circà servizii sanitarii. I servizii tipicamente ricercati da i viaghjatori includenu prucedure elettive è chirurgie cumplesse, ecc. 

U turismu medicu hè diventatu una industria chì cresce in u passatu recente. Turisti di u mondu sanu francanu e fruntiere in cerca di u dirittu tipu di trattamentu medicu. lu turismu medicale glubale U mercatu hè stimatu di circa $ 45.5 miliardi à $ 72 miliardi. Destinazioni principali in u mercatu di u turismu medicu includenu Malesia, India, Singapore, Tailanda, Turchia, è i Stati Uniti. Questi paesi offrenu una gamma di servizii medichi chì includenu cura dentale, cirurgia cusmetica, cirurgia elettiva è trattamentu di fertilità. 

L'India hè avà messa nantu à a carta internaziunale cum'è un paradisu per quelli chì cercanu qualità è accessibile sanità. L'India hè un locu ricunnisciutu per u trattamentu cum divertimentu. L'ospitalità indiana è e strutture sanitarie inseme sò rispunsevuli di aumentà u tassu di crescita di u Turismu Medicu in India. Mentre ci sò parechji fattori chì sò rispunsevuli di a crescita di u Turismu Medicu in India, quì sottu sò alcune ragioni principali perchè l'India diventa u centru di u turismu medicu.

  • Costu più bassu di trattamentu

Cù u costu di u trattamentu medicu in u mondu occidentale sviluppatu rimane elevatu, u settore di u turismu medicu indianu hà un vantaghju per via di l'assistenza medica economicu. I studii anu dimostratu chì l'assistenza sanitaria in India risparmia 65-90 per centu di soldi paragunatu à un serviziu simile in i paesi occidentali.

  • Artigiani

indiana medici sò ricunnisciuti trà i migliori à u livellu internaziunale. Tecnulugia medica, apparecchiature, impianti è infrastrutture in India sò à parità cù e norme internaziunali. Cù più di 28 ospedali accreditati JCI, L'India furnisce un trattamentu di alta qualità aduprendu l'ultime tecnologie è tecniche. 

  • Tempu d'aspittà

In i paesi sviluppati cum'è i Stati Uniti, u Regnu Unitu è ​​u Canada i pazienti anu da aspittà chirurgia maiò. L'India ùn hà tempu d'attesa o assai menu tempu d'attesa per e chirurgie.

  • lingua

Malgradu a diversità linguistica in India, l'inglese hè cunsideratu cum'è una lingua ufficiale. Per via di ciò a cumunicazione diventa faciule cù i pazienti stranieri postu chì hè una lingua internaziunale.

  • Travel

U Guvernu di l'India, u Ministeriu di a Salute è u Benessere di a Famiglia è u Ministeriu di u Turismu travaglianu assai per fà di l'India una destinazione medica più impurtante. Per questu scopu, hè statu introduttu un visa medicale (visa M), chì permette à un turistu medicu di esse in India per un periodu specificu. In più di questu, u visto à l'arrivu hè accordatu per cittadini di pochi paesi, chì li permette di stà in India per 30 ghjorni.

  • Pratiche sanitarie alternative

Pratiche sanitarie tradiziunali indiane cum'è Ayurveda, yoga, Unani, Siddha è l'omeopatia attiranu ancu parechji turisti medichi. 

  • Manpower è opzioni alternative

L'India hà un numeru di ospedali, una grande piscina di duttori, infermieri è staff di supportu cun richiesti specializazione è sapè fà. I trattamenti più populari ricercati in India da i turisti medichi sò medicina alternativa, trapianto di midollo osseu, chirurgia di bypass cardiaco, chirurgia oculare è chirurgia ortopedica. 

  • Attrazione di "India incredibile"

L'India, cù u so patrimoniu anticu è mudernu, diversità di cultura è destinazioni esotiche hè sempre una attrazione per i viaghjatori internaziunali. U viaghju medicu offre un mischju di piacè, di lussu è di sanità di qualità per i pazienti medichi chì venenu in India. 

 

Questa cunniscenza tradiziunale di l'assistenza sanitaria, cù a reputazione di l'India in l'approccii muderni è occidentali, alimentanu l'ascesa di u paese in u turismu medicu. Oghje, u mercatu di u turismu medicu indianu hè stimatu in 7-8 miliardi di dollari. Oltre à e strutture sanitarie, vene in India permette à i turisti di visità destinazioni esotiche situatu vicinu. E persone ponu andà à vede parti di u mondu è attrazioni chì altrimente ùn anu mai avutu a pussibilità di visità. Grandi visite turistiche è opportunità per andà à vede parti di u mondu è sperimentà e culture chì ùn puderete mai altrimenti sperimentà pò arricchisce i benefici di u turismu medicu. Parechje persone godenu è saltanu nantu à l'occasione di amparà di più nantu à cume a ghjente vive in l'altre parti di u mondu, è questu pò esse qualchì volta a parte migliore di un viaghju turisticu medicu.

L'India hè in bona strada per diventà una destinazione di scelta per u turismu medicu. L'India oghje, hè ghjustamente chjamata "a farmacia per u mondu". Per uttene a visione dichjarata di esse "u fornitore di u mondu" furnendu cure di qualità à costi accessibili, sforzu integratu da tutti i principali attori cumpresi u guvernu, l'industria di a salute è u turismu, i fornitori di servizii, facilitatori è regulatori hè a necessità di u ora.