Mma QiMei Huang | Patient Testimonial | Mozocare | New Delhi | India

A mo vita era piena è felice. Una famiglia sana è chjuca di 5 membri di trè generazioni. E cose eranu fantastiche, veramente fantastiche. Dopu, cù quattru parolle parlate, tuttu cambiò.

Era di lugliu 2020 quandu avemu intesu prima ste parolle fatidiche.

"Avete un tumore".

Sò Qimei Huang da Cina. Tuttu era nurmale in a mo vita è stavanu godendu serie di eventi familiari in India. In u quadru di u cuntrollu di salute regulare, sò andatu per un screening di u corpu sanu cum'è raccomandatu da Mozocare in un ospedale terziario di Delhi - a regione di u Capitale Naziunale quandu tuttu hè statu truvatu normale. Sei mesi dopu, aghju patutu di stinzia, dolore di stomacu severu, è indigestione da seguità da un'inchiesta medica. Hè quandu aghju statu diagnosticatu cun cancheru di stomacu.
Doc
"No, avete un tumore", hà dettu u duttore cun dulore in l'ochji.

Hè statu un mumentu scherzosu. Un silenziu cumpletu empiia a stanza. Eramu in tuttu scossa. Aspetta. . . chì?

Sò statu scuzzulatu cumpletamente postu chì ùn pudia micca accettà u risultatu. Dopu avè cunsigliatu à a mo figliola è à a squadra Mozocare, eru andatu à chirurgia in un ospedale maiò di Shanghai, seguitatu da una chimioterapia.

Parechji di i pazienti sò stati negati à e procedure chirurgiche davanti à a mo vista è ciò mi facia sente ancu più devastatu di ciò chì mi accadrà quandu u mo turnu vene.

Finu avà stò andendu bè cù l'aiutu di i duttori, di a famiglia, è di u sustegnu di l'amichi. Ancu se ogni ghjornu pare sempre sfida, trovu un raghju di speranza per vultà à a vita normale.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
scalza

Lassa na cunferma

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *