Finestra Allargata per Intervenzione di Corsa Aguda

Una risposta puntuale funziona veramente quandu si tratta chjoccu interventu. A mancanza allungata di flussu di sangue dopu un colpu pò causà danni irreversibili, spessu resultendu in disabilità. In parechji casi di colpu, i metudi d'intervenzione sò aduprati per salvà u tissutu. 

Finu avà, una finestra limitata di tempu era raccomandata per l'interventu di colpu. Ma secondu i novi precetti dati da L'American Heart Association è l'American Stroke Association in ghjennaghju 2019, una finestra estesa per a chirurgia hè adatta per i pazienti cun ictus ischemicu acutu. 

I studii sò stati esaminati da un gruppu di esperti altamente qualificati in cura di l'ictus è sò e vaste raccomandazioni per trattà colpu ischemicu emessu dapoi u 2013. 

Circa u 20% di u colpu ischemicu acutu hè categurizatu cum'è colpi di svegliu, chì cade fora di a finestra di u tempu di trattamentu convenzionale dunque questu calendariu allungatu si prevede di riduce u risicu di disabilità è di furnisce opportunità per a recuperazione à un numeru aumentatu di futuri pazienti colpu 

Una procedura chirurgica chjamata trombectomia meccanica allarga a finestra di tempu à 24 ore per i pazienti selezziunati di colpu ischemicu acutu. Sta raccomandazione hè cunsigliata solu in i coaguli chì bloccanu e grandi navi. Hè prubabile di risultà chì più pazienti diventanu eligibili per a trombectomia postu chì più pazienti seranu trattati basatu nantu à a presentazione clinica piuttostu cà un tempu cut-off solu. Cusì, hà u putenziale di prufittà di più persone è hà cambiatu cumpletamente u fondu di u trattamentu acutu di colpu. 

Questa nova guida indica chì i grandi colpi di navi ponu esse trattati in modu sicuru cù trombectomia meccanica finu à 16 ore dopu un colpu in pazienti selezionati. A finestra di trattamentu ampliata da sei à 16 ore hè basata nantu à evidenze cliniche da i prucessi DAWN è DEFUSE 3. In certe situazioni, l'imaging cerebrale avanzatu hà un rolu cruciale in l'identificazione di i pazienti chì puderianu prufittà di 24 ore di trattamentu cù trombectomia meccanica, basatu annantu à i criteri di Pruvenza DAWN. 

Queste linee guida sò adottate cun u scopu di furnisce un inseme avanzatu cumpletu di raccomandazioni per i clinici chì si occupanu di pazienti adulti cun colpu ischemicu arteriale acutu in un unicu documentu. Indirizzanu: - 

  • cura preospitaliera; 
  • valutazione urgente è d'urgenza; 
  • trattamentu cù terapie intravenuali è intra-arteriali; 
  • Gestione in ospedale cumpresi misure di prevenzione secondarie chì sò adeguatamente istituite in e prime duie settimane.

Una altra nova teoria allarga l'eligibilità per l'amministrazione di alteplase per via endovenosa, u solu trattamentu di dissoluzione di coaguli approvatu da a FDA di i Stati Uniti per u colpu ischemicu. A nova ricerca aiuta alcuni di questi pazienti cun colpi lievi chì ùn eranu micca eligibili per u trattamentu di coagulazione. A nova linea guida dice chì a droga pò diminuisce a disabilità, puru chì sia data prontamente è adeguatamente à i pazienti dopu avè pesatu i rischi è i benefici in i pazienti individuali.