Aggiornamentu di u trattamentu COVID-19: Eccu un elencu di tutte e droghe aduprate è e so implicazioni

covid vaccinu

Dapoi Ci hè più di dui anni chì u primu casu di COVID-19 hè statu signalatu in Wuhan, Cina in dicembre di u 2019. Quasi un milione di persone in u globu anu dapoi persu a so vita per a pandemia. Diverse droghe sò state presentate cum'è una cura per COVID-19, ma finu à a data, ùn ci sò micca vaccini o medicini specifichi per COVID-19. I trattamenti sò in investigazione, è seranu pruvati attraversu prucessi clinichi.

Demu un ochju à e droghe chì sò aduprate per u trattamentu COVID-19. Nisunu di elli hè trattamenti pruvati; a maiò parte sò sempre sottumessi à prucessi clinichi o studii è sò stati appruvati per "usu d'urgenza" o cum'è una droga "fora di etichetta" durante a pandemia.

Ci hè parechje droghe chì sò state aduprate in u trattamentu di COVID-19, è e so implicazioni varienu secondu u stadiu di a malatia è a gravità di i sintomi. Eccu una breve panoramica di alcune di e droghe più usate:

rinvivisce: Questa droga antivirale hè stata aduprata per trattà i pazienti hospitalizzati cun COVID-19 severu. Hè statu dimustratu per riduce a durata di a permanenza in l'uspidale è migliurà u tempu di ricuperazione in certi pazienti.

Dexamethasone: Stu corticosteroide hè statu utilizatu per riduce a inflamazioni in i malati severi di COVID-19. Hè statu dimustratu per riduce i tassi di mortalità in i malati critichi chì necessitanu ossigenu o ventilazione meccanica.

tocilizumab: Questa droga immunosuppressiva hè aduprata per trattà a inflamazioni severa in i pazienti COVID-19. Hè statu dimustratu per riduce i tassi di mortalità in i pazienti hospitalizzati chì necessitanu ossigenu o ventilazione meccanica.

Plasma cunvalescente: Stu trattamentu implica l'usu di plasma da i pazienti COVID-19 recuperati per trattà quelli chì sò attualmente infettati. Hè statu dimustratu per esse sicuru, ma a so efficacità hè sempre sottu investigazione.

Anticorpi monoclonali: Quessi sò proteine ​​​​fatte in laboratori chì imitanu a capacità di u sistema immune di luttà contra u virus. Sò stati autorizati per l'usu d'urgenza in certi pazienti à risicu altu cù COVID-19 da lieve à moderatu.

Idrossiclorochina: Questa droga antimalariale hè stata inizialmente presentata cum'è trattamentu potenziale per COVID-19, ma studii successivi ùn anu micca dimustratu alcun beneficiu, è ùn hè più cunsigliatu cum'è trattamentu per COVID-19.

 

Hè impurtante di nutà chì l'usu di queste droghe in u trattamentu COVID-19 hè sempre in evoluzione, è novi droghe è trattamenti sò constantemente studiati è valutati. Hè cunsigliatu chì i pazienti cercanu cunsiglii medichi da i so fornituri di assistenza sanitaria per l'opzioni di trattamentu più attuali.