A malattia di Kawasaki è i so effetti in i zitelli post-Covid

Sindrome di Kawasaki

Chì hè a malattia di Kawasaki?

A malatia di Kawasaki puderia esse osservata più comunemente in zitelli è zitelli. A malattia di Kawasaki porta à l'infiammazione o gonfiore in l'arterie più cumunemente arterie di medie dimensioni in tuttu u corpu è cum'è una complicazione seria, affetta l'arterie di u core in particulare arterie coronarie chì puderebbenu diventà una situazione minacciosa di e foglie.

Chì sò i sintomi di a malattia Kawasaki?

Tipicamente, hè presentatu cum'è una frebba superiore à 102.5 chì hè di durata più longa di solitu supera più di 5 ghjorni cun ellu qualchì volta hè ancu purtatu à gonfiori in i linfonodi in u collu è in altre regione. Puderia ancu influenzà e mucose di a bocca, u nasu è a gola.

E rashes nantu à e parti di u corpu sò generalmente cumuni cun febbre. E labbre è a lingua sò ancu implicate causendu labbra secche è lingua gonfia.

Quandu a malattia avanza puderebbe causà sbucciatura di a pelle nantu à e mani è i pedi in grandi fogli di solitu 2 settimane dopu a presentazione di a frebba diventendu cusì più seriu. Puderia ancu causà dolore in l'abdomen cun diarrea ancu qualchì volta.

In certi zitelli, di solitu, a presentazione hè vomitu, diarrea, gonfiore in l'articuli.

I segni è i sintomi si ne vanu cù u tempu, ma hè cunsigliatu di cunsultà un duttore se a frebba di alta qualità persiste per più di 3 ghjorni o inseme cù a frebba u vostru zitellu hà rossu in l'ochji, gonfiore in a lingua, è sbucciatura di a pelle nantu à e mani e zampe. U diagnosticu hè qualchì volta pigliatu da u tempu Se ùn hè micca cunsultatu à tempu, pò purtà à cumplicazioni gravi.

Cume hè diagnosticata a malattia Kawasaki?

U vostru pediatricu o duttore faria l'esame fisicu di u to figliolu cun quellu chì dumanderebbe nantu à:

  • Storia di i sintomi

  • Da quandu a frebba persiste

  • Erupzioni nantu à e parti di u corpu

  • Lingua rossa gonfia

  • Rossu in l'ochji

  • Sbuchjate di a pelle

  • Gonfiori in i nodi linfatichi cum'è u collu

Basatu nantu à l'esaminazione fisica è a storia, diverse investigazioni cum'è Prove di Sangue, Ecocardiograma, Radiografia di Pettu seranu cundotte.

A malatia Kawasaki hè curabile?

A malatia di Kawasaki hè curabile se u trattamentu hè iniziatu à tempu. Hè dunque cunsigliatu di cunsultà u vostru duttore se i sintomi cum'è febbre di alta qualità, eruzioni cutanee intornu à e parti di u corpu, rossi di l'ochji è sintomi associati sò osservati.

Stu travagliu

Sicondu i sintomi, u vostru duttore prescriverà i medicazione. Alcuni medicinali cum'è l'Aspirina sò aduprati in u trattamentu per prevene a furmazione di coaguli. Droghe cume e gamma globuline sò date per via endovenosa per poche ore chì questu puderebbe aiutà à luttà contr'à l'infezioni.

U trattamentu hè generalmente fattu in l'uspidale è se i risultati anormali sò osservati in ecocardiogramma, i raggi X u zitellu hè in più riferitu à e specialità interessate.

Cumplicazioni

A malattia di Kawasaki pone gravi complicazioni se a malattia ùn hè micca trattata, puderia causà infiammazione di i vasi sanguigni di u core in particulare arterie coronarie chì hè in definitiva una complicazione più seria. Inflammazione in i vini sanguini puderia aumentà e probabilità di furmazione di coaguli di sangue chì puderebbenu ancu causà attaccu di core per via di una scarsa alimentazione di sangue è di una alimentazione impropria di ossigenu in u core.

Cusì u trattamentu deve esse iniziatu à tempu per prevene a fatalità cum'è a morte è prima ch'ella diventi più seria.

Seguità

U seguitu cù i zitelli chì anu avutu a malattia di Kawasaki hè impurtante, per valutà se u zitellu si riprende o micca. Una bona quantità di riposu, una dieta adatta, un stile di vita sanu hè impurtante. Fate un cuntrollu di i sintomi in particulare a frebba, uttene investigazioni cum'è cunsigliatu da u vostru duttore hè inclusu in a cura di seguitu.

 

Cumu hè chì Kawasaki effettua i zitelli post covid?

Nanzu, u focu di coronavirus affettava u più cumunu l'adulti, ma pianu pianu hà cuminciatu à affettà ancu i zitelli. A malattia Kawasaki o sindrome infiammatorio Multisistema si vede in a fase post-recuperazione di i zitelli in u mondu sanu. Tuttavia, secondu e statistiche, menu di l'1 per centu di i zitelli in u mondu sanu anu mostratu i sintomi ma hè diventatu un prublema.

Ancu se l'associazione tra u covid 19 è u sindromu infiammatorio multisistema simile à Kawasaki in i zitelli (MIS-C) ùn hè micca cunnisciuta pochi casi sò stati segnalati finu à avà, quelli zitelli sò stati testati pusitivi per anticorpi coronavirus o sò stati recuperati da covid 19 recentemente. Stu sindromu s'assumiglia à Kawasaki cusì chjamatu sindrome infiammatorio multisistema pediatricu o malattia simile à Kawasaki. I pazienti anu presentatu i sintomi cum'è febbre, eruzioni cutanee, vomitu, diarrea, dolore addominale, disfunzioni d'organi, è à volte implicazione respiratoria ancu. I zitelli presentanu di solitu sintomi simuli à Kawasaki dopu à circa 2 settimane d'infezzione covida.

Un studiu realizatu da Lancet dice, 8 zitelli trà l'età di 4 à 14 anni anu riferitu trà i quali 3 avianu bisognu di ventilazione meccanica. A so indagine hà mostratu RT-PCR pusitivu o anticorpi pusitivi à SARS - COV -2.

U duttore Dhiren Gupta, un pediatre in l'uspidale Sir Gangaram dice, avia vistu intornu à 64 casi cusì è trà elli, 80 per centu necessitanu cure ICU perchè eranu in cundizioni gravi o andavanu versu a situazione grave

I pazienti chì presentanu una malattia simile à Kawasaki in associu cù u covid 19 sò più propensi à l'implicazione cardiaca. Puderia include infiammazione di e valvule, infiammazione di u pericardiu, aneurismu coronariu.

U trattamentu di solitu include immunoglobulina intravenosa per furnisce una risposta immune artificiale, steroidi longu a ventilazione meccanica se ci hè un fallimentu circulatoriu.

 

Chì sò e precauzioni per prevene l'esposizione à Covid 19

Hè assai impurtante di piglià precauzioni è di prevene l'esposizione à u covid 19 per prevene cumplicazioni gravi. E seguenti precauzioni puderanu aiutà -

  1. Fate chì i vostri figlioli si lavinu e mani cù acqua è sapone di modu regulare

  2. Fate l'abitudine di praticà u distanzamentu suciale, guidateli à stà almenu 6 metri da e persone se si riuniscenu fora di casa.

  3. Evite u cuntattu cù e persone chì anu tossu, friddu, frebba.

  4. Se u vostru zitellu hà almenu 3 anni, fate li portà una maschera facciale in casu ch'elli sianu fora in una riunione publica.

  5. Guidateli à ùn tuccà u nasu, l'ochji, a bocca cù e mani sporche.

  6. Disinfettate è fate una pulizia curretta di e superfici di a casa cum'è maniglie di porte, tavule, sedie, ecc chì u vostru zitellu tocca spessu.

  7. Lavate i so panni in disinfettante cum'è Dettol, e so vasche da bagno, ghjoculi, ecc di modu regulare.

A prevenzione hè sempre megliu cà curà. L'unicu modu megliu hè di prevene à u vostru zitellu d'infettassi da coronavirus seguendu e linee guida adeguate è e misure di precauzione.

Ci hè bisognu di esse cuscenti è di creà cuscenza trà altri genitori è zitelli chì ùn sò micca bè versati cun ella. Oltre à cuntattà subitu u vostru duttore in casu di truvà manifestazioni sintomatiche di covid 19 o sintomi simili à Kawasaki in i vostri zitelli è zitelli.

Avete una dumanda?

Sì avete qualchì domanda nantu à a malattia di Kawasaki

Cuntattate per Seconda Opinione o Cunsigliu Gratuitu

Chjamate +1 (302) 451 9218
Facebook
Twitter
LinkedIn
scalza